سرفصل های قابل کلیک و قابل اشتراک گذاری را ایجاد کنید
نوشته شده توسط : علی پور

تد نیکلاس، مولف دارای شهرت نسخه برداری رایتر گفته میباشد که \"تهیه و تنظیم طراحی سایت در مشهد یک تیتر قادر دست کم 73٪\" از توفیق وی در بازاریابی و ایجاد محتوا در تبدیل خوا‌نندگان به خریداران میباشد. در صورتی میخواهید اعتنا مخاطبان خویش را به خویش جلب فرمایید، بایستی به عنا وین خویش اعتنا دورازشوخی داشته باشید.

شما حدوداً 10 ثانیه مجال دارید تا اعتنا خواننده‌گان را به خویش جلب فرمایید، پیش از اینکه آنها‌را به رقبای خویش ببازید. به حافظه داشته باشید که هر قطعه از ساخت‌و‌ساز محتوا تنها یک غرض داراست - ترغیب کردن خواننده به تلاوت پاراگراف آتی و آن گاه پاراگراف آتی. به همین ادله میباشد که شما نیاز به سرفصل هایی دارید که مخاطبان شمارا وادار به کلیک و قرائت نماید.

در شرایطی که یک وب لاگ نویس یا این که آفریننده محتوا میباشید، تایپ کردن سرفصل های قابل کلیک به شما یاری می نماید تا اثر نخستین خیر بر مشتریان بالقوه خویش داشته باشید. همان طور که آن ها سرفصل های شما و محتوای آینده را می‌خوانند، آغاز به همسان سازی چگونگی ساخت و ساز محتوا

ی شما گران بها کلی شما می نمایند. آن ها استارت به‌این اعتقاد و باور می نمایند که در شرایطی که شما‌را استخدام نمایند، به عبارتی حاصل را برای استخراج و کارشان خواهید داشت. مشتریان حقیقتاً دنبال بازدیدهای بیشتر از کاغذ یا این که کاهش نرخ پریدن نیستند. مشتریان نتایجی را میخواهند که پول بیشتری ساخت‌و‌ساز نماید.





:: برچسب‌ها: طراحی سایت در مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 تير 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: